כך אותרה השקית היקרה שנגנבה • האזינו לסיפור המלא

    דוד קליגר No Comments on כך אותרה השקית היקרה שנגנבה • האזינו לסיפור המלא

    פאות שנגנבו משליח בטרם הספיק להביא אותם ללקוחה אותרו ע"י גב' ששילמה עבורם כופר וכך הושבו לבעליהן, בתוכנית 'זמן אוויר' שמע מנחם טוקר את הסיפור המלא • האזינו

    9:16
    06.05.24
    אתר קול חי No Comments on יום הזיכרון לקדושי השואה ב'קול חי' | זיכרונות ועדויות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום חמישי האחרון פורסמה הודעה על פאות שנעלמו בירושלים.

    אתמול בדרך לא דרך אותרו הפאות שנגנבו ע"י ערבי שניסה למכור אותם לגב' בירושלים ששילמה עליהם כופר והוציאה אותם ממנו.

    בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם השליח אלחנן לרנר שממנו נגנבה השקית ועם המוצאת גב' אורה ושמע מהם את הסיפור במלואו.

    ביום חמישי יצא אלחנן, בחור חרדי ובעלים של חברת 'מינוף' המעניקים שירותי משלוחים ובלדרות לאחת מלקוחות החברה בכדי לאסוף שקית עם פאות יקרות ערך ובדרך ליעד, גילה אלחנן כי השקית יקרת הערך נעלמה לו.

    "בשעה 9:45 בבוקר, אני מקבל הודעה מלקוחה, לבצע משלוח של פאות חדשות של המותג "זהבה" אשר הגיעו מצרפת ומיועדות למכירה" מספר לנו אלחנן. "אספתי את החבילה מהפאנית ברמת שלמה בירושלים ומשם נסעתי לכיוון צומת רמות, כשלפתע אני מגלה שהשקית ובתוכה הפאות, בשווי עשרות אלפי שקלים! נעלמה כלא הייתה.

    מיד חזרתי על המסלול שעשיתי זה עתה בתקווה למצוא את החבילה בצידי הדרך".

    בתוך מס' שעות, התמלאה הרשת בהודעות עם סיפור האבדה ובקשה לצאת לחיפושים ולסייע למצוא אותה. ולאלחנן הצטרפו עשרות אנשים טובים שיצאו מביתם לחפש את השקית יקרת הערך ואף מאות פרקי תהילים נקראו בקישור שנפתח ע"י אנשים ששמעו את הסיפור דרך הרשת והצטרפו למאמצי החיפושים, התפילות והסגולות הרבות.

    למרות המאמצים הכבירים הבנתי שככה"נ קרה הגרוע מכל והפאות נעלמו ואצטרך להשיג סכום גדול כדי להשיב לפאנית ובכדי לא לגרום לה לנזק.

    "עברו עלי ארבעה ימים מסויטים ממש, בהם אני מנסה שלא לאבד תקווה" מסביר אלחנן וממשיך לספר בהתלהבות "מאות טלפונים של תמיכה ויהודים טובים שעדכנו שהם מתפללים לזכות מציאת האבדה".

    "ביום ראשון בבוקר, אני מקבל טלפון, על הקו הפאנית מבני ברק שמבשרת לי כי האבדה נמצאה, התרגשתי נורא אך עדיין לא ידעתי שמאחורי סיפור המציאה מסתתר סיפור מרתק במיוחד".

    מתברר, כי הפאות לא ממש נמצאו, אלא נפדו בכסף מרוכל ערבי ע"י רוכלת זקנה בשם אורה יאירוף שבמשך עשרות שנים קונה כעכים בעיר העתיקה ומוכרת אותם בירושלים. הרוכל הערבי הגיע לעיר העתיקה, לסחור בפאות היקרות שמצא ונפגש באורה שקנתה ממנו את הפאות במחיר נמוך במיוחד.

    "יש לי בני משפחה שומרי תורה ומצוות וידעתי שזה שווה הרבה כסף" סיפרה אורה כשהחזירה את הפאות לבעליה וסיפרה: "במשך עשרות שנות עיסוקי כרוכלת, היו לי סיפורים מיוחדים של מציאת אבדות ואף בשנת 2004 מצאתי שקית עם רימוני נפץ בכניסה למשכן הכנסת בירושלים".

    לאחר קצת בירורים והתייעצות עם קרובי משפחתה החרדים ששמעו על הסיפור ברשת, הובילו אותה להתקשר לחנות הפאות "זהבה" אשר הייתה ממותגת על השקית ולגלות את סיפור האבדה .

    מכאן הכל כבר התגלגל בשניות ורצה השמועה לאלפי בית ישראל אשר קבלו את הבשורה הטובה..
    לאחר תפילות רבות, ודאגה אמיתית, שלא זכורה לי מאז היותי..

    אלחנן מסכם "אנשים רחבי לב! שלא מכירים אותי משום מקום, התפללו, סיימו ספרי תהילים, נתנו צדקה עבורי, והפיצו את הבשורה, כאילו היה זה ממש אבידה פרטית שלהם. ממש עם ישראל בתפארתו! יש לנו הרבה במה להתגאות! מסיים אלחנן.

    האזינו:



    0 תגובות